6 Mars 2009

Publicerad 2009-03-06 16:35:33 i Dagens Löönch!,


GRATTTTTTTTTTTTIS SARA PÅ 18årsdagen!

Prooooooov idag då, och hur gick det? Jo men jag skrev för glatta livet men sen vet man ju inte om man skrev rätt.. jag babblar ju alltid på men om fel saker.. jajaja nu ska vi inte bry oss mer om det

Måste säga att min nya baj te bloggen är så sjukt snygggg,  eller va säger ni? :D bra jobb snygging!

oliver vill så gärna bli nämnd så ja för skrav HEJ OLIVER! hoppas du läser detta nu då:)

Nu ska jag dra miger, är med jennnn!
PUSS


*potatis & Broccoli gratäng
*morötter
*knäckebröd


 

Kommentarer

Postat av: Oliver

Publicerad 2009-03-06 16:37:24

Wooooho :D

Tackar :D

Postat av: gabbi

Publicerad 2009-03-06 16:57:25

hej! har startat igång en tävling i min blogg, gå med vetja ;)

Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

Publicerad 2009-03-07 00:41:24

intresserad av musik, nytt? :)

kolla in min sång på bloggen och tyck till :*

vore guld värt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela