4 Mars 2009

Publicerad 2009-03-04 16:16:34 i Min dag,

Har träningsverk i hela kroppen kan inte gå i trappor!! Vet bara inte vad ja har fått den ifrån? Der är ju inte det att ja  bara legat hemma i soffan, men ja borde inte få så här av att bara springa lite, menmen var nog lite extra klen sist ja sprang på bandet..

Nu har jag iaf precis kommit hem från skolan och ska ta mig något att äta.. efter det ska ja antingen plugga samhäll eller kolla sex and the city, innan träningen. blir nog sex and the city.

Skolan idag var vel inte speciellt skoj, var trött och sur! eller ja kan ju inte precis vara sur men lite surig var jag idag!


hm, nått mer att säga som hänt idag? nä tror inte det var nått mer ingen kul dag, får hoppas att det händer nått kul dom sista timmarna. träningen i kväll halv 8 till 10, och sen upp i morgon o träna 6 till halv 8 :D det är mastiiiiii!

Juste ska kanske va me i jullbulls reklam film lr nått i morgon haha, du får smsa mig om det sen om ja skulle va me eller inte ;) ja ställer alltid upp annars vettu!

Nu ska ja dra mig här  i från pallla datorn hela dagen!

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-04 17:28:40

"svar" -

jaha men då är jag med. Men det är väl roligt att även få lära sig lite om annat också :)

i vilket gymnasium går du i? :D

Postat av: nadja

Publicerad 2009-03-04 17:35:08

oj jaha, där ser man. det är fan drygt o simma, körde klädsim på idrotten, höll på o dö. men det kändes bra efteråt :D

Postat av: Martin

Publicerad 2009-03-04 23:31:59

Sv:Hehe jasså. ngt ba avsnitt idag då ?

Postat av: Ida Hasselqvist

Publicerad 2009-03-05 00:28:04

SV: inte alls mkt, sitter och kollar tv. Händer idag då? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela