3 mars 2009

Publicerad 2009-03-03 19:41:50 i Min dag,

Nu är händerna rejält intesmörjda eftersom jag precis masserat mamma´s ben och rygg. Hon blev sugen på att se om jag hade lärt mig nått efter dom två massage lektionerna vi haft i skolan.. Jag hoppas jag var soppas bra att ja kan få en peng för mitt jobb. Det tycker jag är värd efter en halv timmes knådning! 

jaja hade massage i skolan i morse ja jennie and boysen, trevligt trevligt, men det är inte så där super kul som man kan tro att lära sig massera, men alltid bra att lära sig om man kan tjäna en liten peng här hemma i huset. Efter massagen solade vi innan vi drog snabbt till skolan åt lite sen var det dom två lektionerna för dagen som väntade, inte så farlig dag endå!
Var sedan hemma hos nella och åt lite tacos, masti masti..

Nu ska ja, hm ja vad ska ja göra? vet inte får se.. hehe
andra avenyn idag iaf! YES!

PUSS & HEJ!

Kommentarer

Postat av: nadja

Publicerad 2009-03-03 21:02:23

ahaa, låter som en kurs som jag har läst. vad går du för linje? nja, jag höll på o skrev en rapport men nu är skiten klar :D haha.

Postat av: nadja

Publicerad 2009-03-03 21:05:21

okej., intressead av sport alltså?(: vad är hobbyn då? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-03 22:17:35

"svar" - inget att tacka för :).

Varför har ni massage i skolan? är det något speciellt ni håller på med eller är det bara allmänt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela