24 Mars 2009

Publicerad 2009-03-24 16:38:07 i Min dag,

Nu är det inte långt kvar tills det bara är ett år kvar tills jag fyller 18, alltså inte långt kvar tills jag fyller 17 :) en vecka o två dar om jag ska vara exakt, 2 april :)

Idag har jag först varit uppe tidtigt och tränat massvis på min sov morgon, skönt att träna på morgonen när man vet att man är ledig hela eftermiddan.. sen åkte jag te skolan och åt löööööönch med min bästaste julllsull, sen var det redovisning i ledarskaps grejen, inte mkt men behövde säga eftersom alla grupper hade samma att snacka om.. så det gick snabbt o lätt..

Nu efter skolan sitter jag bara här har nyss ätit och ska nog kolla lite på matten eftersom det snart är prov och vi ska visa vad vi kan, jennie, eller hur?

hmm.. inget roligt på hjärtat idag inte. men men får se om det blir nått roligare inlägg med lite bilder sen.. tog ju faktiskt lite kort på engelska lektionen idag :)

TJAOOO- PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela