23 Mars 2009

Publicerad 2009-03-24 16:33:31 i Min dag,

Kom aldrig in på datan i går efter skolan så får skriv alite nu vad som hände igår
Först var det skola då som vanligt och då var det musik först, skulle skriva egna låtar och ja våran är ju inte precis bra.. sen var det gympa och jag o jennie är ju bara för bra  på vollyboll :) sen var det skolan o äta lunch sen svenska sen var den trökiga skoldagen klar.. då åkte jag o nella och kollade på en hemlis, folk får inte få reda på det än, kommer bli kul :) hm.. vad gjorde jag mer? ja juste det var sponsorsim igår också, först i en timme satt vi o räkna hur långt dom mindre barnen simma sen skulle vi simma själv.. 1timme utan stopp, och jag o oliver ville göra det lite roligare så vi bestämde oss för att simma allt ryggsim.. 1 timma rygg haha sjukt men vi klara det och kom upp i 4000m inte illa på en timme :) så det var skoj, sen fick ja ta bussen hem vi 9, o när jag kom hem åt ja o la mig, ja så så såg min gårdag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela