09.51

Publicerad 2009-07-17 09:51:50 i Min dag,

Nu är bloggen så där tråkig igen, inga bilder inget skoj.. men det är för att jag aldrig har tid att lägga in bilderna fårn kameran.. men snart ska ja allt ta mig den tiden :)

Just nu sitter jag o äter frukost o kollar på sommarlov 09.. & ska efter det dra mig till kanalen med jöll, för en sol dag:)

O eftersom det är fallens dagar nu så ska vi sedan ner o kolla på kraftprovet och lite så & ikväll ska vi hjälpa till när hennes pappa ska uppträda på spikön =)

Igår som sagt var ja me jöll hela dagen, mkt trevligt. Älskar jöll dagarna :) & maten hos familjen STRANDLIND var fruktansvärt god :) (som alltid) spela även ett rart musik spel med hennes föräldrar men jag som inte kan namn på någon låt var ju inte speciellt bra :)

Men nu ska ja göra mig klar så ikke jull får vänta!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela