26 Januari 2009

Publicerad 2009-01-26 19:48:27 i Min dag,

2 dagar!

Hejhopp! idag har jag varit från o till i skolan hade först musik och matte, sen gympa som ja inte skulle va me på nu innan jsm, så då åkte jag te stan och så kom nellsson me bilen o så, sen åkte vi tillbaka te skolan gick in o åt lite sen skulle vi båda på lektion men så var bådas lärare sjuka :S så vi kuna fortsätta umgås, åkte och hämtade upp adel och sedan åkte vi till donken och shopa lite glass, laion, ikkke god!! jajaj sne var det räser fart te stan för att hinna me bussen te uddevalla, va framme tidigt så bad jennie ringa lite, jajaja sen var det iaf träning, och sen hem och nu sitter jag här & har precis ätit ;);)

oooooh, sista dan i skolan i morgon på denna veckan, inte helt fel!
mastimasti, nu är jag sugen på knäckebröd får se hur det blir med det!!

Pussshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela