21 Januari 2009

Publicerad 2009-01-21 17:00:52 i Min dag,

Dagen idag har (än så länge) varit en bra och skön dag, skola upp tidigt sen te bussen som vanligt, men hinner me, har samhäll första lektionen som vi håller på med grupparbete i jag david1 my och adam i min grupp,, även david2 fick hänka med i våran grupp. david1 och my gör nån blad lr nått och jag och adam gör lite fakta om överviktiga, denna lektionen blev itne mkt gjort eftersom vi leta efter det vi gjrot förra lektionen inne på min användare, när det var 20minuter kvar och vi gått tillbaka till klassrummet ( från data salen) kom vi på att vi hade ju sparat den på adams användare, så ja a så den lektionen blev det inte mkt gjort... sen hade vi datakunskap, chill som alltid, och sen lönch, sen svenska och jag lämna inte min proffsiga novell som jag för en gång skulle lämna in mitt arbete i tid, ;)
jajajaj mkt tjöt som vanligt vad som hänt under dagen!

i morron åker alla snyggingar till Branäs men efter som det är jsm nästa vecka kunde ja inte följa me sååå surt, ville verkligen åka skidor me nellis o jennnie och alla andra snyggingar :(:( menmne får bli mitt och jennies arbete i 3an ;)

nu ska ja äta.. SEEE YAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela