20 Januari 2009

Publicerad 2009-01-20 19:32:55 i Min dag,

Nu är snart min livs ända 20 Januari avklarad och jag har haft en riktigt bra dag!
Åkte ju till skolan vi halv elva, eller åkte & åkte, jag gick faktiskt till skolan idag, men tur som ja har börja det ÖSregna när ja inte ens kommit helften.. inte speciellt kul men va skulle ja göra åt saken hade lika långt kvar te skolan som hem igen. så ja fick straska på i rask takt, när ja sedan kom fram te skolan träffa ja min bästa jull och åt lite "prickig ost soppa" med henne, inte ås mustigt men det gick ner.. Efter löönchen var det dags för vårat nya ämne denna terminen, (kommer inte ihåg vad det hette) vi kolla på nån tröökig film i 1 timma, och ni som känner mig vet att film (om det inte är barn filmer) är inget för mig! men ja stod ut hela lektionen, sen hade vi våran sista lektion engelska, och klart vi ska så på nån tråkig film då också, eller inte film men avsnitt om nån trökig skola:S menmen ikke frackt, när det va klart mötta ja äntligen min bästa nelllla, som jag inte sett på mer än en vecka :D:D:D:D hon fick köra mig te nisse, eftersom hon nu fått körkort, första gången jag och hon åkte själva i en bil, TJOHO, grymmt tööösen haha ;)

jajaja sen gick ja hem till sara och vi åt lite mat och dipp & morötter :) sen körde kerstin hem mig, för nu är det dags att skriva klart novellen som ska va klar i morron ! jull min babe, ska få äran att rätta den också annars lär ja la inte ens få g!! ajajaja mkt tjöt idag, gör allt för att behöva skriva novellen :S men nu ska ja ta tag i det!! PUSS&HEJ från mig!

Kommentarer

Postat av: julll

Publicerad 2009-01-20 22:21:04

OCH VÅRA SKRÄCKGILMSKVÄLLAR, HALLÅ???? ;);); jossss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela