16 Januari 2009

Publicerad 2009-01-16 19:33:15 i Min dag,

FREEEEEEEEEEEEEEDAG!!

oooooh, en hel skol vecka har gått och nu är det freda,  Skolan, träningen och allt är klart för dagen, nu sitter jag här vi datorn och lyssnar på lite laleh låter, www.myspace.com/lalehsweden  lyssna vissa är NICEIGA ;) VEEELLLVEEELLL, i morron är det mys dag med julll som jag verkligen ser framemot, (som jag då alltid gör när ja ska mööösa me julll) JULLLJULLL min älskade jull, vad skulle ja göra utan henne, våra löööööööncher i skolan är det bästa i skolan :D:D
ja tror ja ska göra om en liten käck bild på oss och lägga in så ja inte glömmer henne ;) HHAHA lär ja ikke göra,,, ajajjajaja mkt tjöt om min älskade vän nu men I LÖÖÖV henne så mkt!!

menmen idag är jag inte sugen på sitta vi datan eller kolla på tv, så blir vel till att sova tidigt, men sova tkr ja inte är fel!!!
PUSS&HEj ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela