Skola

Publicerad 2009-02-03 12:44:41 i Min dag,

Nu sitter jag här på lektionen och bara sitter här. alla är i data salen och svarar på frågor om ledar skap men jag får sitta i salen och vänta medan jennie ska kolla klart en film. jajaja. tur det fanns en dator iaf :)
Kom till skolan för en timme sen och har bara ätit och suttit här och om en timme blir det nog att ta bussen te stan för att åka till uddevalla o simma :) bara lite glid idag också!! har simmat varje dag nu i 2 veckor, heheh är ju alltid skönt ;)
jag längtar till sport lovet för då har vi ingen träning på 1 vecka, underbart skönt. men först ska ja ta mig i genom dagarna fram tills dess.. har ju tävlingen i helgen igen, då det är 1500 hahaah, undrar vad ja får för tid. Är anmäld på 19.00.00 (19minuter) men lär nog inte komma under 20.. ajajaj får se hur det går inte många dagar kvar nu!
nu ska jag nog kolla lite på filmen jag me, så ja kan frågorna sen :)

Puss & Hej

dagens lönch bild mm. kommer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela