sängen väntar!

Publicerad 2009-02-07 21:17:11 i Min dag,

Låter som att sägen är trött och vill få ner mig från datan..
för nu är jag så sjukt trött, titta två låtar på melodifestivalen men var inget kul så suttit här hela tiden men har nu tröttnat på det så går ner till sägen ist!

klockan sätts på 06.30 och avfärd till kungälv runt 07.00.. hoppas det går bättre i morron, mkt sömn nu kanske gör susen:) ni får gärna slå en pling på telefon om ni inte har nått för er, är även hemma runt 12 if det är någen som är sugen på att spendera en söndas eftermidda med mig? :)


Puss&god natt!

Kommentarer

Postat av: jull

Publicerad 2009-02-07 22:09:28

för att du simmmmaaaaaaaar, jag visste inte hur längeeeee, och det blev inget med deeet, nu är jag hos adaaaaam. hahaha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela