Säng dags

Publicerad 2009-02-17 23:27:26 i Min dag,

Ja men nu börjar klockan bli rätt så mkt och jag tänkte lägga mig på rätt timme av dygnet idag, ( alltså inte efter 12 ) och än så länge har jag 40 minuter på mig så tror ja ska klara det!

Sugen som arne på apelsin är jag, om nån vill veta?

jajajajajjjaja.. i morgon på dan ska ja nog inte göra nått om ingen kommer med något förslag?
men på kvällen ska ja hem te jullbull & ÄTA MASTI SALLLAD som vi ska göra.. åå ja längtar till den smaken av allt det goda!! har kanske inte så mkt pengar kvar efter att ha varit i göteborg men ska nog skramla ihop några kroner..

Nu hoppas jag att vi har en apelsin där nere som kan slinka in i min mun!!!!!!!!!

Sov gott allihop! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela