onsdag

Publicerad 2009-02-18 12:18:18 i Min dag,

Nu har veckans onsdag börjar och den har börjat segt, vaknade halv 10 idag,, längsta jag sovit på väldigt länge! inget ont i halsen men snuvan har kommit, näsan bara rinner.. usch!! får gå hemma och bara vänta på att jull ska höra av sig så ja kan dra mig till henne och göra masti sallad, blir nog ingen annan mat idag då, ska spara mig :)

Åt precis en apelin och satte lite av saften i halsen så nu svider det och ja får harkla mig 100ggr/sek :( ikkke frackt som jag brukar säga!

jajajaja, mamma bakar semlor ute i köket men jag känner ingen lukt, men tror nog ja tar en o äter sen iaf, inte helt fel :)

nu ska ja kolla lite tv eller något annat skoj :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela