9 Februari 2009

Publicerad 2009-02-09 20:24:30 i Bilder,



 

Medans vi väntade på bussen hittade vi en isbana att fördriva tiden på!
jag säger bara 'jag föredrar tinatvatten' ;)
Jennie min älskade jennie, du är så bra.. haha vi är lika könstiga båda två! inte sant?

Trevlig dag i skolan iaf, var med på gympan!!!! inte igår man va det, eftersom man varit på tävlingar eller haft tävlingar att fokusera mot,. men idag var jag me!! och det var bajhandboll.. a ja har inget att säga om det mer än att det inte är min grej!
Så idag har jag både kommit på att varken Handboll eller is sporter är något för mig så jag tror jag valde bra som valde min simning i unga dar, flytar gör jag ju iaf ( än så länge ) !!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-02-09 22:54:23

HELT störda är vi :D hahaha älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela