"har jag hört ?"

Publicerad 2009-02-22 19:44:34 i Min dag,

Då sitter man hemma i trrollhättan igen, vill flytta till göteborg eller  nån annan stand men i trollhätttan orkar man inte bo längre.. jaja, jag och alicia har iaf haft super nuper mysigt och jag tycker så mkt om att vara hemma hos dig..

menmen i morgon börjat "allvaret" och blir bara depprimerad av att tänka på att sitta vid skolbänken och lyssna på allt man måste få in i sin sega lilla hjärna... jajajajajaja får hoppas man över lever itne långt tillv vi å ker till trysil iaf  (17 dagar), då slipper man 2/3 skoldagar, YES! :D

men nu ska ja, ja a vad är det ja ska göra? vet inte, gå och sova snart tror jag! ååååå vill inte inte te skoooolan!!!!!!!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela