bio

Publicerad 2009-02-15 17:22:50 i Min dag,

Ja men nu har jag bara gått en hel dag, eller gått kan man inte säga suttit vid datorn, men äntligen har ja fått mig nått att göra, bokade precis bio till mig o sara, Australia! hoppas att den är bra, många som sagt det men man vet aldrig med oss!! nästan tre timmar lång också, kommer vi hålla oss vakna? Båda är lite små trött, haha men det ska vi klara, får köpa massa gött och ha under tiden.. menmen
åt vi 3 men nu börjar ja bli hungrig igen, får vel äta lite innan jag åker sen så jag inte äter mig mätt på onyttig baj!
oj klockan är halv 6 och filmen börjar halv 9 hahah, har visst ett tag på mig att sitta här lite till! :P

jaja.. ha en bra kväll allesammans!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela