ååå...

Publicerad 2009-02-19 20:04:54 i Min dag,

Vrf ska ja alltid vara så glömsk och glömma bort allt jag måste göra? jag tog ju med skolböckerna hem för att plugga? men jag förstår mig själv man vill inte plugga när det är lov.. men nu är det så att vi har prov nästa vecka i samhäll, och samhäll är inte precis det ämnet jag förstår bäst i skolan så hade nog behövts läsas lite på det provet, men ack och ve(k) så liggar böckerna fof under sängen, helt bortglömda :/
jaja i morgon ska jag nog åka till göteborg, till alicia älskling, & då blir det inget pluggande... men har lova mig själv att plugga på sönda och även plugga varje buss resa (till träningen), dagarna innan provet.. a det låter nog som det löser sig iaf, nu behöver jag inte tänka på det mer :)

nu är klockan 8 och jag är så trött så ja vet inte var ja ska ta vägen..får nog bli sängen snart, kanske en film eller nått, inte helt fel!

jajaj, PUSS


Laleh - bästa just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela