24 Februari 2009

Publicerad 2009-02-24 18:10:01 i Min dag,

Gud vilken seg dag, varit trött hela dagen så blir till att lägga sig tidigt idag (som alltid). Varit på siba med min söta, ny blonderade vän  jennie :)

Dagens tisdag var som alla andra tisdagar i skolan, lunch och sen två lektioner och sen hem och inte göra något..Så skönt! fattar inte varför jag är så trött bara? har ju sovit som jag ska och allt så förstår inte? kanske är det för jag inte äter godis? Blev ju dock en semla i skolan så nu har jag ätit lite sött denna vecka. och Jennie sa at en semla inehåller 500 kcal, haha så nu behöver man tärna lite extra denna veckan. nejnej ska inte tänka på sånt, man ska få leva livet som det kommer med godsaker lite då & då..

nu ska jag nog kolla ett avsnitt eller två satc (sex and the sity) innan lönchen serveras!
blir nog lite dagens lönch kort efter det också eftersom jag nu börjat ha me kameran igen..

PUSS & HEj..

göm inte andra avenyn ikväll heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela