17 Februari 2009

Publicerad 2009-02-17 17:49:13 i Min dag,

ojoojojoj, nu är jag hemma hos nella efter en hettsig dag i göteborg!! blev den del fina saker assa.. lägger in bilder på det sen! Nella & adéle åkte precis iväg och lämnade tillbaka bilen, blev ingen billig siffra på den vill ja lova! men men är man sugen på att åka bil så är man! Hahaha det är svårt att skriva här vad vi varit med om idag men kanske kan få ner nått som minne för oss...
- haha när vi åkte dit stod vi i ett rödljus jätte länge bredvid en bil som var lite större än våran kan ja ju säga.. och så klart ska adele "räjsa"  ( kan inte stava till det, så får bokstavera ) med bilen, och det går jätte bra fram tills det att 100miljoner kurvor kommer och man måste köra i 20kilometer typ, hahaha ja a sen i typ 5minuter höll vi på att "räjsa" med han från o till.. hahah så himla kul, han i bilen blev vel livrädd och trodde vel att vi skulle följa efter han eller nått!! tjejen är galen!

- när vi åkte in i parkeringshuset hamna vi på en våning som inte fanns nån plats,  så då fick vi åka mot enkelriktat för att komma till där snurran som gjorde att man kunde köra högre upp i huset.. haha hoppas ingen såg!

- När vi har tankat åker vi snabbt iväg eftersom det ver brottom att lämna tillbaka bilen, då när vi står i ett röljus kommer en bil bredvid och tar ner rutan och försöker säga nått men vi fick panik och undra va fan han ville.. men efter ett tag fattar vi att bensin locket är uppe och grejen man skruvar på hänger lös!! så då var det bara att stanna intill vägen och  hoppa ut och fixa det!!

- Adele körde in i en blomkruka med fäljen och är livrädd för att få betala massa 1000 för det när dom nu är och lämnar in den!!

haha ja får hoppas dom kommer hem och inte fått allt för mkt extra tilllägg.. bilen kostade nog lite mer än vad dom väntade sig från början!!

menmen dom är galna men roliga tjejerna :):)
 
jag sitter nu i nellas hus själver och kollar tv och sitter vi datorn, men tror jag ska dra mig hem och visa mamma min snygga tröja jag köpt!! :D odd molly - gul med tryck på ryggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela