tröttttt

Publicerad 2009-04-07 19:34:26 i Min dag,

kul att men har ett kul lov o så, kul att man inte alls alltid är trött  & kul att man har mkt att blogga om :)
sitter nu o kollar på hipphipp, eller kollar vel inte så mkt men a.. har nyss varit på siba och fixat mitt sim kort som bara slutade fungera, så nu har ja ingens nr kvar, så om nån känner att ni tror jag vill ha erat nr så kan ni ju skriva det här (tar bort kommentaren när jag skrivit i nr).. nu ska ja nog äta en macka sen får jag nog gå o sova klockan börjar bli mkt, eller inte speciellt mkt men jag är så sjukt trött och ska ju upp tidigt i morgon igen, 4dagen i rad känns sköönt :) ja sover ju inte bort lover precis, mer tärnar bort :) hehe
PUSS

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2009-04-09 21:30:14

GUMMAN jag saknar dig som sjutton!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela