Onsda morgon

Publicerad 2009-04-08 10:27:24 i Min dag,

Uppe med tuppen idag igen kvar över 6 gick ja upp o ca  7 var jag i vattnet och träna, blev 1,5 timme sen var mitt pass klart.. nu sitter jag bara här och ska nog gå och kolla lite tv, som sagt har inte mkt att skriva om här eftersom det enda jag gör är att simma, simma & simma :D men men flyttade träöning i kväll skulle börjat halv 8 men vi fick börja 4ist mkt skönt så man inte kommer hem mitt i natten.. i morgon är min första sov dag på länge, men kommer säkert vakna lika tidigt som dom här dagarn men men så är det :)
på kvällen i möra efter träningen kommer jull hit och äter sen blir det nog lite mys me henne, och sen är det bara en träning kvar denna vekcan, freda 9-11 :D sen är det lörda o sönda ledigt hur skönt som helst :)
nu ska ja dra mig här i från, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela