Härlig dag

Publicerad 2009-04-17 18:25:20 i Min dag,

Detta ha rnog varit den skönaste fredagen på länge.. lite sov morgon i morse, aldrig fel sen lagade vi mat på närningsläran som ja inte visste om vi skulle eller inte, men det gjorde vi iaf.. Fisk burgare blev det, helt okej goda faktiskt, trots att det såg ut som ja vet inte vad när man mixat fisken :D Efter det var det bara matte kvar innan helgen väntade! Men juste först gick ja en promenad till resecentrum där solen stekte varmt, så jag satte mig på en bänk o sola lite innan bussen kom, och det var visst 40minuter ;) På träningen var det bara att simma lite lungt eftersom jag knappt simmat på en vecka.. men nu är ja igång igen!!
Och nu efter jag kommit hem från tärningen har jag suttit ute på baksidan o solat 1,5 timme, mkt mkt skönt o mkt varmt trots klockan var soppas mkt.. jaja
nu ska ja ut o göra sallad. Pappas grillning är nog snart klar så ja får skynda mig.
PUSS


Carros prinsess Fiskburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela